vrijdag 17 oktober 2014

Welkom

Palet
Lang geleden, rond 1975 had ik het idee opgevat om te gaan schilderen. Spijtig genoeg had ik hiervoor geen enkele opleiding voor gekregen, en had ook niet de tijd om naar een academie te gaan. Dus ben ik er zomaar aan begonnen, met af en toe een tamelijk bevredigend resultaat.
Omdat de schilderijtjes zich echt begonnen op te stapelen in mijn hobby-kamer, ben ik er dan zo'n 15 jaar geleden mee gestopt.

Nu ben ik opnieuw begonnen, maar dan wel met begeleiding van deKunstAcademie van Knokke-Heist. Hopelijk breng ik er nu iets meer van terecht...
Ik zal daarom regelmatig de schilderijtjes die ik maak hier publiceren, en af en toe ook een van mijn oudere werken. Ik hoop dat je regelmatig eens komt kijken en een reactie achterlaat.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

98-Sneeuwlandschap-24

Olieverf op doek 30 x 40 cm